maandag 2 juni 2014

De tijd is daar!

Vandaag is het zover!
Nog geen paar minuten geleden is het eerste hoofdstuk van mijn online-verhaal "Schatten van de Woestijn" online gegaan. Hiermee is mijn online-verhaal en Cleo's avontuur officieel begonnen.

Hoe zal het voor Cleo zijn om voor het eerst naar een openbare school te gaan? Maakt ze makkelijk vrienden? Of is ze te naïf en makkelijk door de anderen te manipuleren. En waarom zijn zij en haar broertje door haar ouders naar Cleveland gestuurd?

Benieuwd naar de antwoorden? Neem dan een kijkje bij mijn nieuwe verhaal ;-)
Ik wens jullie veel lees-plezier en ben natuurlijk benieuwd naar jullie reacties!
Klik op de piramide om naar "Schatten van de Woestijn" te gaan: 



"I'm Sabrina and I'm just trying to be me in this big world"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten