zaterdag 28 februari 2015

1 Jaar

Vandaag is een rede voor een feestje. Waarom?
Omdat mijn blog, "Sabrina Diana's View", vandaag precies 1 jaar bestaat. Hoera!

Wie had gedacht dat ik het een jaar lang zou volhouden? Als eerlijk ben, ik zelf niet!

Vanwege mijn eenjarig bestaan ga ik in de maand Maart, naast mijn 'normale' updates, met een aantal nieuwe dingen komen, daarnaast zal ik ook op eerder geschreven werk terugblikken.

Wat de plannen zijn? Ja, dat ga ik natuurlijk nog niet verklappen. Ik wil proberen of ik jullie er mee kan verrassen. En eigenlijk heb ik al genoeg gezegd. Of... zal ik toch een klein tipje van de sluier oplichten? Hmm... nou vooruit dan maar!

Aanstaande dinsdag ga ik met iets nieuws komen. Het is iets wat ik wekelijks terug wil laten komen. Benieuwd naar wat dit zal zijn? Tsjaa, ik denk dat je daarvoor dinsdag terug zal moeten komen ;)

Hier laat ik het bij. Tot dinsdag?
Fijn weekend allemaal!






"I'm Sabrina and I'm just trying to be me in this big world"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten