zaterdag 11 oktober 2014

Felicitaties


Het is weer tijd voor een view.
Dit keer gaat het over feliciteren.

Nou hoor ik jullie denken, hoe komt ze op dit onderwerp?
Nou dat zit zo; gisteren was mijn verjaardag.
Gisteren was de dag dat ik 24 kaarsjes mocht uitblazen.

Ondanks dat ik zelf niet zo veel om mijn verjaardag geef, want ach wat is het verschil met gisteren en morgen, viel het mij wel op dat de vele felicitaties die ik dit jaar heb mogen ontvangen mij goed deden.

Het was vroeg in de ochtend, ik draaide mij om in mijn bed en trok de dekens over mijn oren. Het duurde niet lang voordat ik weer wegdommelde. Een uurtje later opende ik mijn ogen weer. Ik rekte me uit en pakte mijn telefoon om te zien hoe laat het was. Het enige wat ik te zien kreeg was een zwart scherm. O ja, die had ik de vorige avond uitgezet. Ik zette mijn mobiel aan en zag het scherm meerdere malen oplichten. Ik keek bij de meldingen en werd verrast door ruim 40 meldingen. Facebookberichtjes en Whatsappjes. Dit deed een grote glimlach op mijn gezicht verschijnen.

Een greep uit de Whatsappjes

Deze 40 berichtjes, daar heb ik de kaarten en mailtjes nog niet eens bij gerekend, maakten mijn dag. Er zat zelfs een gezongen felicitatie tussen (maak je niet druk, deze zal ik niet online plaatsen ;-)).

Al die felicitaties zijn het bewijs dat verschillende mensen heel even stil hebben gestaan bij mijn verjaardag. Het bewijs dat mensen heel even de tijd hebben genomen om mij te feliciteren. Alle die felicitaties hebben mij een speciaal gevoel gegeven. Op de dag, waar ik eigenlijk helemaal geen zin in had, heb ik mij toch jarig gevoeld.

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle leuk en lieve felicitaties!
Bedankt voor dat gevoel!















"I'm Sabrina and I'm just trying to be me in this big world"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten