donderdag 30 oktober 2014

Fright Night

Morgen is het zover. Dan is het personeelsfeest van mijn werk.
Het is dan 31 oktober, dus dat kan maar één ding betekenen. JUIST Horror!! Het zal jullie dan zeker vast niet verbazen dat Horror het thema is. Dat deed het mij namelijk niet.

Toen er bekend werd dat er weer een personeelsfeest zou komen, was de datum al snel bekend. 31 oktober, de dag van Halloween. Ja, dan komen al gauw de heksen-, vampiers- en andere horrorkostuums voorbij.

Ach, ik flans wel wat in elkaar met de kleding die ik in mijn kast heb hangen, was mijn eerste gedachte. Dan koop ik een heksenhoed en vind ik het wel best. Ik ging opzoek naar een leuke heksenhoed en kwam al snel door de verschillende leuke horrorkostuums in de verleiding.

Al snel werd het geen heksenhoed, maar een heksenkostuum. Helaas kon geen van de kostuums aan mijn zware eisen voldoen. De één was te kort, de ander te lang. Dan weer te bloot, geen goede kleur of er was gebruik gemaakt van een "vreemde" stof. En waren de sites wel betrouwbaar? Eerst maar de stad in, maar ook daar konden de twee rekjes vol Halloween-kostuums niet aan mijn kritisch oogbeeld voldoen. "Je kan van alles horror maken" zei de oudere dame in de winkel. Wel een beetje jammer dan ze niet verder kwam dan het voorbeeld van een horror-baby. En ja, sorry, maar ik kan Heidi/biermeisje toch echt niet angstaanjagend vinden...

Na lang wikken en wegen; zombie of wat anders, viel de keuze op wat anders.
Wat dat anders is, kan ik nog niet zeggen. De kans is te groot dat collega's dit ook lezen, en tsjaa ik wil daarom nog niet te veel weggeven ;-)

Wat ik jullie wel kan vertellen is dat ik de afgelopen week behoorlijk met mijn make-up aan het oefenen ben geslagen. Een egaal wit gezicht met zwarte ogen leek mij ideaal. Maar weten jullie wel niet hoe moeilijk het is om je gezicht egaal wit te schminken?! Ondanks de schminkworkshop die ik inmiddels een jaar geleden heb gevolgd, lukte mij dit niet. Erg frustrerend kan ik jullie vertellen. Maar vanochtend is het mij een soort van gelukt. Helaas had ik toen de verkeerde zwarte oogmake-up te pakken. Ja, zul je altijd zien...












En ja jullie zien het goed, op de tweede foto heb ik zelfs witte schmink ik mijn haar aangebracht... Ik dacht dat dat wel een leuk effect zou geven. Het effect wat het op mijn borstel en kam had was nog leuker. Zeker nadat ik ze na het douchen, zonder schoon te maken, weer gebruikte voor mijn gewassen haar...

Goed, nu is mijn haar weer aan de beurt. Ik ben namelijk nog steeds opzoek naar een "horror" kapsel. Nu kwam ik vanochtend op het geniale idee om mijn haar extra te laten krullen d.m.v. vlechtjes, want ach...Ik heb toch helemaal geen krullend haar?! Benieuwd naar het resultaat? Ik zal een foto plaatsen als het gelukt is. 

Het is jullie misschien niet ontgaan dat ik best wel zin heb in het feestje. Ben ook erg benieuwd hoe mijn collega's morgen zullen verschijnen.

Des al niet te min zal ik morgen met knikkende knieën naar het feest gaan, want ja...ben ik mijn leven wel zeker? Volgens de ontvangen uitnodiging namelijk niet.

Mocht ik de avond overleven dan beloof ik dat ik zaterdag wat van me laat horen ;)




"I'm Sabrina and I'm just trying to be me in this big world"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten