maandag 24 november 2014

NaNoWriMo - Update 3

Hier een derde update.
Deze zal wat korter zijn dan de vorige updates. Dit keer weet ik wel wat ik jullie wil vertellen. Nah, hoe is het mogelijk?!

Het verhaal stroomt uit mijn vingers.
Ik lig lekker op schema en loop nog altijd voor op het aantal woorden. Mijn voorsprong van 10.000 woorden heb ik helaas niet meer kunnen halen.

Nog 6 dagen en dan zit november er alweer op. 6 dagen om die 50.000 woorden te behalen.
As we speak zit ik op de 42.742 woorden. Ja ja, ik ben er inderdaad bijna! Nog iets meer dan 7.000 woorden en dan ben ik er. Hoe moeilijk kan het zijn?

Voor het eerst ben ik er van overtuigd dat ik misschien ook wel echt de 50.000 woorden ga halen. Inderdaad misschien... Waarom dat zo is? Nou dat zal ik jullie vertellen...

Een paar dagen geleden kreeg ik het geniale idee om mijn verhaal een hele andere kant te geven. Yep, een twist. Of beter gezegd twists. Door deze twists moest ik een hoop aanpassen. Tot mijn grote verbazing verdwenen er duizenden woorden van de paginas's. Hmmm, dat was niet geheel volgens de planning...

Ik hoop dat ik het verhaal snel af, zodat ik het kan herschrijven.
Een kneedje hier, wat geschaaf daar en dan hoop ik een verhaal af te hebben waar ik trots op kan zijn.

Dit was het voor nu! Ik zie jullie bij de volgende update!




"I'm Sabrina and I'm just trying to be me in this big world"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten