zaterdag 29 november 2014

NaNoWriMo - Update 4 - 50.000!!!!

Hierbij mijn vierde NaNoWriMo update!!!
Aan de titel raden jullie vast wel waar deze over zal gaan ;-)

Het is feest!!! Hiep hiep HOERA!!!!
Ik heb gisteravond de 50.000 woorden behaald! En dat met 28 dagen op de teller!!! Ongelooflijk, ik had nooit verwacht dat me dit binnen de tijd zou lukken, want er zijn nog twee schrijfdagen (vandaag en morgen) over.

Of met die 50.000 woorden mijn verhaal ook af is? Het antwoord daar op is BIJNA...
Ik moet nog een paar aantekeningen en ideeën verwerken en dan kan ik aan het herschrijven beginnen.

Mijn wordcount van de afgelopen 28 dagen
Wow, ik sta er zelf helemaal van versteld. Het is me gewoon gelukt!
Al moet ik natuurlijk niet op de feiten vooruit lopen, mijn verhaal heeft tenslotte nog geen einde. Mijn doel, nu ik de 50.000 woorden heb behaald, is om mijn verhaal aan het eind van deze maand af te hebben.

Dus ik ga weer snel door met schrijven.
Jullie houden nog één update van mij te goed. ;-)



"I'm Sabrina and I'm just trying to be me in this big world"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten