maandag 30 maart 2015

Girl Online 2

Het is tijd voor een klein vreugdje dansje. Voor mij althans.

Ik weet niet meer precies wat ik aan het zoeken was op internet (misschien kwam het wel voorbij op Facebook), maar ineens verscheen de link met dit heugelijke nieuws. Zoe Sugg en Penguin Books gaan een tweede deel van Girl Online uitbrengen!!!

De titel is vooralsnog onbekend. Het boek wordt eind deze zomer verwacht. Sommige bronnen zeggen dat het tweede deel pas in November van dit jaar zal verschijnen. Maar who cares?! Het vervolg van Penny, Noah en Elliot is in aantocht!

Eerder schreef ik al een korte review over Girl Online.
Benieuwd naar de post? Klik op onderstaande hartjes om naar het bericht te gaan.




"I'm Sabrina and I'm just trying to be me in this big world"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten