woensdag 28 mei 2014

Een kier om door te gluren

Op 27 mei (2014) maakte ik bekend dat ik mijn eigen online verhaal zal beginnen.
Dat plan is er nog steeds. Beetje bij beetje beginnen het verhaal en mijn personages steeds meer vorm te krijgen.

Eerder lichtte ik al een tipje van de sluier op. Ik maakte toen al bekend dat geschiedenis in het verhaal centraal zal staan. Hierdoor moet ik voor mijn verhaal (veel) onderzoeken doen. Ik zal met mijn neus in de geschiedenisboeken moeten duiken. Hè, wat vervelend.... (Nee, natuurlijk niet!)

Ook vandaag kan ik jullie door een kiertje laten gluren. Ik kan jullie vertellen dat Egypte in mijn verhaal centraal zal staan. De mensen die mij kunnen zullen nu misschien al wel raden wat ik hiermee bedoel.

Dit was het voor nu.
Binnenkort hoop ik weer wat bekend te kunnen maken.


"I'm Sabrina and I'm just trying to be me in this big world"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten