donderdag 29 mei 2014

Er is een naam!

Eerder maakte ik al bekend om mijn eigen online verhaal te starten. Iets waarin geschiedenis en Egypte centraal zullen staan. Al dat gespeur op internet en in boeken levert veel op (en is ontzettend leuk om te doen). Binnenkort staat er zelfs een tripje naar de bieb gepland.

Vandaag kan ik jullie weer wat meer over mijn online verhaal vertellen. Het verhaal zal zich afspelen in het heden. Ik kan jullie vertellen dat het verhaal "Schatten van de Woestijngaat heten. Het verhaal zal zich in het heden afspelen. Deels in Egypte en deels in (hoe verrassend...) Amerika.

De hoofdrol is weggelegd voor Cleo, een meisje van 16 jaar. Cleo is geboren in Egypte, maar is van origine Amerikaans. Ze woont samen met haar ouders en broertje in een stadje niet ver bij Caïro vandaan. Omdat haar ouders veel door het land reizen en de kinderen altijd meenemen, krijgen ze thuis les en gaan dus niet naar een school. Twee weken voordat de scholen in Amerika weer beginnen worden Cleo en haar broertje door hun ouders op een vliegtuig naar Cleveland gezet. Hun ouders willen dat ze bij hun grootouders gaan wonen en naar een openbare school gaan.

Waarom zal dit zijn?
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik dat nu nog niet kan vertellen.Dit was weer een klein kijkje tijdens de opzet van mijn online verhaal. Ik beloof jullie dat er binnenkort meer volgt!


"I'm Sabrina and I'm just trying to be me in this big world"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten