dinsdag 27 mei 2014

Het Einde in zicht, een nieuw Begin dichtbij

Het einde van "Het Middelpunt" komt langzamerhand steeds dichterbij. Natuurlijk heb ik nog steeds "Sabrina Diana's View" (en een hoop andere verhalen waar ik aan werk), maar ik vind het toch een gek idee om Lisa straks achter (me) te laten. Ik wil mede blogger en schrijver Wim Lagendijk bedanken dat ik deel uit mag maken van "Het Middelpunt".

Een online verhaal, waarbij iedere week minimaal één hoofdstuk online komt. Dat vind ik een leuk idee en lijkt mij een hele uitdaging. Wim heeft mij met zijn verhaal geïnspireerd om mijn eigen online verhaal te beginnen. Het idee is dat ik iedere week een hoofdstuk zal plaatsen. Dit zal ik niet hier op "Sabrina Diana's View" doen, hiervoor zal ik speciaal een blog starten. Zodra deze online komt laat ik dit jullie natuurlijk weten.

Het idee voor een online verhaal speelde al een tijdje, maar waar moest het over gaan? Afgelopen weekend hoorde ik op tv een niet alledaagse naam voorbij komen. Die naam leek perfect voor een personage. Meteen waren daar allemaal ideeën voor een nieuw verhaal.

Ik kan nog niet helemaal vertellen waar het verhaal over zal gaan, maar ik ben op moment druk bezig om het verhaal in grote lijnen op papier te zetten. Zal ik anders een tipje van de sluier voor jullie oplichten? Mijn verhaal zal iets met geschiedenis te maken hebben. (Hé, ik zei een tipje. Dat kan je vergelijken met gluren door een kiertje. Ik ga jullie toch zeker niet nu al door een raam naar binnen laten gluren...)

Heb ik jullie al nieuwsgierig gemaakt? Ik hoop het :-)





"I'm Sabrina and I'm just trying to be me in this big world"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten